Vrácení a reklamace

Výměna nebo vrácení zboží

Pokud není objednané zboží podle vašich představ, můžete jej do 30 dnů ode dne zakoupení vrátit. Nezapomeňte však, že dle zákona nás o této skutečnosti musíte informovat do 14 dnů ode dne převzetí zboží (spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží). 

Vrácené zboží nesmí být poškozeno, opotřebováno a znečištěno, musí být zabalené v originálním obalu a nesmí na něm být viditelné známky používání. Místo vámi vráceného zboží si budete moci vybrat jiné zboží v odpovídající hodnotě, případně vám vrátíme finance na vámi zaslaný účet.

Nepoškozené, neznečištěné a neopotřebované zboží v původním obalu lze vrátit zasláním na adresu Mgr. Daniel Jurčovský, Kozmice 93, 256 01 Kozmice. Do balíku nezapomeňte přiložit kupní doklad a dokument pro vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy).

Možnost vrácení i výměny zboží zaniká v případě, že si necháváte zboží upravit podle vlastních požadavků.

Výměna a vrácení zboží, resp. odstoupení od kupní smlouvy budou výhradně vyřizovány na e-mailové adrese objednavky@halikoboli.cz.

Odstoupení od kupní smlouvy je podrobněji upraveno v obchodních podmínkách.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení a výměna zboží)

Obchodní podmínky

 

Reklamace

Pokud se u Vámi zakoupeného zboží vyskytla vada, lze ho v záruční době za zákonem stanovených podmínek reklamovat. Reklamace se řídí podle níže uvedeného reklamačního řádu. Pokud chcete zboží reklamovat, zašlete ho společně s vyplněným reklamačním protokolem a dokladem osvědčujícím datum a místo převzetí zboží (doklad o koupi) na adresu:

Mgr. Daniel Jurčovský
Kozmice 93
256 01 Kozmice

Reklamace budou výhradně vyřizovány na e-mailové adrese reklamace@halikoboli.cz .

Reklamační protokol

Reklamační řád

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení